دستگاه لاغری روتیشن رولینگ

امروزه بسیاری از افراد به دنبال روش هایی برای تناسب اندام و لاغری می باشند تا بتوانند به وسیله آن به وزن مطلوب خود رسیده و به این صورت اعتماد به نفس زیادی نیز پیدا کنند، همچنین بسیاری از افراد نیز به دنبال راه های کاهش وزن سریع هستند تا بتوانند در مدت زمان کوتاه به وزن ایده آل خود برسند. یکی از روش های لاغری سریع و بدون عارضه استفاده ازدستگاه لاغری روتیشن رولینگ می باشد. دستگاه لاغری روتیشن رولینگ نوعی دستگاه است که با ایجاد فشار متناوب و یکنواخت باعث شکسته شدن چربی ها در بدن شده و به این صورت به دفع آنها از طریق مختلف کمک می کند.

روش کار دستگاه لاغری روتیشن رولینگ به این صورت است که با استفاده از اثر امواج اولتراسنیک بر روی بدن بیماران قسمت های مورد نظر آنها را فرم می دهد زیرا دستگاه لاغری روتیشن رولینگ به عمق چربی ها نفوذ کرده و باعث می شود افراد زودتر به اندام مورد نظر برسند. با استفاده از دستگاه لاغری روتیشن رولینگ سلول های پوستی نیز تحریک شده و شروع به بازسازی خود می کنند به همین دلیل استفاده از این دستگاه باعث می شود تا پس از آب شدن چربی ها و کاهش وزن پوست چروک نشده و به عبارتی دستگاه لاغری روتیشن رولینگ سبب سفت شدن و لیفت پوست ناحیه ای که چربی های آن آب شده است می گردد.

دریافت رژیم

برای دریافت مشاوره و رژیم از متخصص تغذیه یاسمن هاشمی کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره و رژیم از متخصص تغذیه یاسمن هاشمی کلیک کنید.

زمانی که از دستگاه لاغری روتیشن رولینگ برای کاهش وزن استفاده می شود چربی هایی که به وسیله این دستگاه به آنها ضربه وارد می شوند پس از آب شدن نیز خود باعث افزایش متابولیسم بدن می گردند که این موضوع نشان می دهد که استفاده از دستگاه لاغری روتیشن رولینگ برای کاهش وزن روشی بدون بازگشت است. دستگاه لاغری روتیشن رولینگ دارای سیستمی به نام سیستم هسته است که وظیفه آن آب کردن چربی ها با فرکانس بالا بوده و از یک صفحه نمایش لمسی قابل کنترل نیز تشکیل شده است که می توان به راحتی اطلاعات بر روی آن را مشاهده کرد.

چربی هایی که بر اثر استفاده از دستگاه لاغری روتیشن رولینگ آب می شوند را می توان از طرق مدفوع دفع کرد که این خود می تواند روشی راحت برای دفع مواد زائد باشد. این مرکز از جمله مراکز با سابقه طولانی در زمینه استفاده از دستگاه لاغری روتیشن رولینگ می باشد که توانسته به افراد در کاهش وزن سریع و رسیدن به اندام ایده آل کمک کند، شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما دراین زمینه ارتباط بگیرید.

با قهرمانان لاغری و تجربیات موفق ما آشنا شوید

دکتر یاسمن هاشمی و تیم همراهش برای بدست آوردن این هدف تا آخر مسیر در کنار شما هستند.

با قهرمانان لاغری و تجربیات موفق یاس دایت آشنا شوید

یاسمن هاشمی برای بدست آوردن این هدف تا آخر مسیر در کنار شما هست.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *