دستگاه لاغری کویتیشن

دستگاه لاغری کویتیشن با امواج اولتراسنیک متمرکز موجب نابودی سلول های چربی می شود. از این مکانیسم به کار رفته در دستگاه لاغری کویتیشن به راحتی و بدون هیچ گونه خطری برای از بین بردن چربی های شکم ، پهلو ، کپل، پشت ، سوتین لاین ، بازوها ، ران ها و ساق و همینطور غبغب می توان استفاده کرد و با استفاده از دستگاه لاغری کویتیشن به لاغری و کاهش سایز دلخواه دست یافت. تنها موردی که گاها بعضی مراجعین در استفاده از دستگاه لاغری کویتیشن از آن شاکی هستند صدای نویز داخل گوش است که قابل تحمل بوده و با گوش دادن به موسیقی راحتتر قابل تحمل است.معمولا هفته ای یک یا دو بار و هر بار نیم ساعت می توان از دستگاه لاغری کویتیشن استفاده کرد. تعداد جلسات لازم برای رسیدن به لاغری دلخواه با استفاده از دستگاه لاغری کویتیشن با توجه به حجم و ضخامت چربی، نوع چربی ها، آیا سلولیت وجود دارد یا نه و همچنین جاهای انباشته شدن چربی تعیین می شود.

دستگاه لاغری روتیشن رولینگ

امروزه بسیاری از افراد به دنبال روش هایی برای تناسب اندام و لاغری می باشند تا بتوانند به وسیله آن به وزن مطلوب خود رسیده و به این صورت اعتماد به نفس زیادی نیز پیدا کنند، همچنین بسیاری از افراد نیز به دنبال راه های کاهش وزن سریع هستند تا بتوانند در مدت زمان کوتاه به وزن ایده آل خود برسند. یکی از روش های لاغری سریع و بدون عارضه استفاده ازدستگاه لاغری روتیشن رولینگ می باشد. دستگاه لاغری روتیشن رولینگ نوعی دستگاه است که با ایجاد فشار متناوب و یکنواخت باعث شکسته شدن چربی ها در بدن شده و به این صورت به دفع آنها از طریق مختلف کمک می کند.

دستگاه لاغری روتیشن رولینگ

دستگاه لاغری LPG ال پی جی

دستگاه لاغری LPG ال پی جی یک روش لاغری غیر متهاجم است. در روش دستگاه لاغری LPG ال پی جی بدون درد و عارضه و خطری می توانیم سلول های چربی را شکسته، خون رسانی و متابولیسم در این سلول ها را بالا برده و از طرفی دفع مواد زائد و سلولیت ها را افزایش دهیم. در نهایت در دستگاه لاغری LPG ال پی جی با تحریک کلاژن سازی به بدن فرم داده و بدن های شل را به روش کاملا غیر متهاجم سفت کرده و پیکر تراشی کنیم.

دستگاه لاغری LPG ال پی جی

دستگاه تری مکس کول شیپینگ

دارای:

کویتیشن

اولتراسونیک

کرایولیپولیز

برای استفاده از تخفیف ۵% از دستگاه های لاغری با کد

یاس دایت yasdiet 

اقدام نمایید.